1. Czy znasz historię powstania i zasady funkcjonowania biura rachunkowego? Tak Nie
2. Czy wiesz jakich klientów obsługuje biuro? Z jakich branż, jakiej wielkości, w jakiej formie prawnej? Tak Nie
3. Czy możesz zadzwonić do klientów biura rachunkowego aby otrzymać referencje? Tak Nie
4. Czy wiesz jaki jest zakres odpowiedzialności biura, a za co Ty odpowiadasz? Tak Nie
5. Czy możesz sprawdzić wysokość ubezpieczenia OC biura oraz dodatkowych zabezpieczeń ewentualnych szkód? Tak Nie
6. Czy biuro informuje Cię na bieżąco o zmianach w przepisach prawa podatkowego? Tak Nie
7. Czy biuro szybko i sprawnie odpowiada Ci na pojawiające się pytania i wątpliwości? Tak Nie
8. Czy biuro na bieżąco przekazuje Ci informacje o brakach w dokumentach oraz przypomina o ważnych terminach? Tak Nie
9. Czy wiesz jak zakończyły się kontrole urzędów skarbowych u klientów biura rachunkowego? Tak Nie
10. Czy możesz wybrać dogodny dla Ciebie system rozliczania prac wykonanych przez biuro? Tak Nie
11. Czy posiadasz stały dostęp do swoich ksiąg rachunkowych? Tak Nie
12. Czy widzisz zaangażowanie biura w poszukiwaniu dla Ciebie korzystnych rozwiązań? Tak Nie
13. Czy wiesz ilu pracowników zatrudnia biuro? Jaki jest model ich pracy z klientem? Tak Nie
14. Czy zespół biura składa się z wykwalifikowanych księgowych, kadrowych? Jakie posiadają doświadczenie? Tak Nie
15. Czy zajmie się Tobą jeden opiekun na którego zawsze możesz liczyć? Tak Nie